Autentificare clienti
Email
Parola
 



Politica de suport

Nexus Media ofera suport clientilor prin intermediul consultantilor sai tehnici, acestia din urma avand acces la instrumente online specializate (tichete de suport).
Cerere de suport
Centru de informatii
Cursuri
Prezentari video
Articole Profesionale
Noutati RSS

Microsoft Partner
Nexus ERP certificat Windows 8 Logo

Hostalion

Politica de suport

 
Nexus Media produce solutii software de cea mai buna calitate, dar este practic imposibil de testat toate scenariile posibile si interactiunea cu diverse medii software si hardware. Ocazional, pot aparea diverse probleme care influenteaza functionalitatea sau performata si inclusiv probleme care sunt provocate de sistemele de calcul ale clientilor (discuri defecte, virusi ...etc).

Clientii ar trebui sa abordeze aceste situatii, prin intermediul programelor de asistenta tehnica puse la dispozitie de consultantii tehnici (distribuitorii) ai produselor noastre sau prin serviciile online oferite de site-ul nostru (Centru de informatii, Cerere de suport sau Cursuri de formare).

Scopul programelor noastre de sprijin este de a oferi clientilor nostri instrumentele si cunostintele necesare pentru a identifica orice problemă tehnica pe care au intalnit-o. Odata identificate, Nexus Media va fi in masura sa recomande urmatorii pasi necesari pentru a rezolva problema. In general rezolvarea se face prin actualizarea cu cel mai recente pachete de actualizari ale produselor sau prin recomandarea de a schimba produsele mai vechi, depășite.

In unele situatii particulare, Nexus Media poate stabili necesitatea de a studia problema direct la sursa, pentru a oferi o rezolvare rapida. Reprezentantul dumneavoastra pentru suport Nexus Media va va informa despre despre cele mai bune practici si masuri pentru a rezolva problemele tehnice ale produselor.

In cele mai multe dintre cazuri, Nexus Media ofera suport externalizat clientilor finali prin intermediul consultantilor sai tehnici (distribuitorii), acestia din urma avand acces direct la instrumente online specializate aflate pe NexusMedia.Ro

Un mod facil de a informa Nexus Media despre eventuale probleme aparute in functionarea aplicatiilor poate fi facut, direct de catre clienti, prin transmiterea de mesaje generate automat cu erorile aparute in functionare.

Tot in spiritul promovarii unui suport activ, orientat direct catre utilizatorii finali, Nexus Media si-a propus sa organizeze periodic cursuri de prezentare a produselor sale.
In modulul Bunuri si servicii - Articole in tabul Preturi de vanzare am inclus posibilitatea afisarii campului
Nexus ERP
Am introdus in Nexus Salarii in cadrul raportului Stat de plata Chenzina II campul Ore lucrate SD. Prin acest camp se evidentiaza orele din pontaj de...
Nexus Salarii
In Nexus ERP se poate crea o avertizare care se declanseaza la validarea documentului. In cadrul avertizarii se pot defini:
  • modul de ...
  • Nexus CRM
    Am introdus in Nexus ERP in cadrul setarilor pentru agent in SFA WebApps optiune de afisare preturi in comanda cu TVA....
    Nexus SFA Mobile
    In modulul Comenzi interne am introdus asistentul Regrupare marfuri. Gestiunile sunt impartite in doua grupe: gestiu...
    Nexus ERP

    Index   |   Nexus Media   |   Produse   |   Descarca   |   Distributie   |   Comanda   |   Suport   |   Noutati   |   Abonament noutati   |   Contact
    NexusMedia.ro © 2015     Termeni si conditii de utilizare | Acord de licentiere
        Linkuri utile
       NXM Online Tools
    NXM.ro

       Nexus ERP Software
    NexusERP.ro

       Cursuri de schimb valutare
    cursvalutar-db.ro

       Gazduire web si Domenii .RO
    123Host.Ro

       Valideaza Coduri Uzuale
    Valideaza.Ro

       Coduri Postale
    CoduriPostale-db.Ro

       Coduri Utile
    123Coduri.Ro