Autentificare clienti
Email
Parola
 



Politica de suport

Nexus Media ofera suport clientilor prin intermediul consultantilor sai tehnici, acestia din urma avand acces la instrumente online specializate (tichete de suport).
Cerere de suport
Centru de informatii
Cursuri
Prezentari video
Articole Profesionale
Noutati RSS

Microsoft Partner
Nexus ERP certificat Windows 8 Logo

Hostalion

Politica de suport

 
Nexus Media produce solutii software de cea mai buna calitate, dar este practic imposibil de testat toate scenariile posibile si interactiunea cu diverse medii software si hardware. Ocazional, pot aparea diverse probleme care influenteaza functionalitatea sau performata si inclusiv probleme care sunt provocate de sistemele de calcul ale clientilor (discuri defecte, virusi ...etc).

Clientii ar trebui sa abordeze aceste situatii, prin intermediul programelor de asistenta tehnica puse la dispozitie de consultantii tehnici (distribuitorii) ai produselor noastre sau prin serviciile online oferite de site-ul nostru (Centru de informatii, Cerere de suport sau Cursuri de formare).

Scopul programelor noastre de sprijin este de a oferi clientilor nostri instrumentele si cunostintele necesare pentru a identifica orice problemă tehnica pe care au intalnit-o. Odata identificate, Nexus Media va fi in masura sa recomande urmatorii pasi necesari pentru a rezolva problema. In general rezolvarea se face prin actualizarea cu cel mai recente pachete de actualizari ale produselor sau prin recomandarea de a schimba produsele mai vechi, depășite.

In unele situatii particulare, Nexus Media poate stabili necesitatea de a studia problema direct la sursa, pentru a oferi o rezolvare rapida. Reprezentantul dumneavoastra pentru suport Nexus Media va va informa despre despre cele mai bune practici si masuri pentru a rezolva problemele tehnice ale produselor.

In cele mai multe dintre cazuri, Nexus Media ofera suport externalizat clientilor finali prin intermediul consultantilor sai tehnici (distribuitorii), acestia din urma avand acces direct la instrumente online specializate aflate pe NexusMedia.Ro

Un mod facil de a informa Nexus Media despre eventuale probleme aparute in functionarea aplicatiilor poate fi facut, direct de catre clienti, prin transmiterea de mesaje generate automat cu erorile aparute in functionare.

Tot in spiritul promovarii unui suport activ, orientat direct catre utilizatorii finali, Nexus Media si-a propus sa organizeze periodic cursuri de prezentare a produselor sale.
Am introdus in raportul Situatie contracte de munca, din cadrul modulului Contracte de munca, coloana Sablon contracte
Nexus Salarii Bugetari
Pentru a facilita adaugarea sumelor asociate conturilor de venituri si cheltuieli din balanta de verificare am adaugat in editarea unui document "
Nexus ERP
Am introdus in Nexus ERP in cadrul setului de date pentru raportul Cash Flow operational campuri cu privire la clasificarile parenerului (clasificare ...
Nexus ERP
Am introdus in SFA WebApps posibilitatea de editare a cantitatilor pentru comenzile ferme deja plasate. Modificarea cantitatilor este utila pentru ca...
Nexus ERP
Am introdus in Pontaje WebApps posibilitatea de operare pontaj ore de noapte....
Nexus Salarii

Index   |   Nexus Media   |   Produse   |   Descarca   |   Distributie   |   Comanda   |   Suport   |   Noutati   |   Abonament noutati   |   Contact
NexusMedia.ro © 2015     Termeni si conditii de utilizare | Acord de licentiere
    Linkuri utile
   NXM Online Tools
NXM.ro

   Nexus ERP Software
NexusERP.ro

   Cursuri de schimb valutare
cursvalutar-db.ro

   Gazduire web si Domenii .RO
123Host.Ro

   Valideaza Coduri Uzuale
Valideaza.Ro

   Coduri Postale
CoduriPostale-db.Ro

   Coduri Utile
123Coduri.Ro